Del 3

Jag gick upp och åt frukost. "Vad ska du göra idag då Caroline? Sa mamma. "Ingen aning faktiskt.. Gå till stan kanske!" Svarade jag. Mamma åkte snart iväg till jobbet, och jag tog fram min mobil. Jag gick in på instagram och såg att Yohio följer mig. Jag fick en chock och började gråta av lycka! "Oh herregud!" Ropade jag, även fast den enda som var hemma var min hamster, Sora. Jag gick ut på stan och där såg jag en stor röd buss parkerad vid vägen. Ninetone stod det på den. Jag undrade vad det var för resebolag, men när jag kom närmare såg jag att det inte var någon resebuss utan snarare Yohios buss. Yohio fick syn på mig och vinkade. Jag log och vinkade tillbaka. Han sprang ner. "Vänta!" Säger han. "Va? Säger jag. "Jag minns dig!" Säger han. "Vi träffades ju igår så..?" Säger jag. " men innan det, i Japan! Du hade ramlat omkull, jag tog hand om dig, det var tre svenska killar som lurat i dig ölen, dom tre är trollkarlar, de hypnotiserade dig att dricka så mycket, och att gå hem helt själv sen!" Sa han."det förklarar ju allt..." Säger jag fundersamt. "Kom med in så förklarar jag noggrannare!" Säger han och vi går in i turné bussen. "Jag hittade dig sittandes på vägen. Dom tre killarna va vid sidan om men de bara stod där. De enda de sa var "hon är svensk, hon ba råkade dricka lite mycket!" Och sen försvann dom, jag hjälpte dig in på hotellrummet!" Sa han. Jag förklarade allt med min dröm och så och tyckte det var skönt att jag nu minnes varifrån jag sett Yohio. Han bad mig stanna och vi lärde känna varandra mer & mer för varje timme som gick. Vi var väldigt lika varandra. "Jag glömde berätta en sak!" Säger han precis när jag ska gå. "Akta dig för..." Mer hör jag inte innan det börjar åska och regnet kommer. Jag nickar och går. Akta mig? Akta mig för vad..?


Kommentarer
Postat av: VisualPrincesse

Mer ^^

2013-06-10 @ 04:09:00
Postat av: Minnah

Läskigt..0_0 vad ska hon akta sig för..? Superbra!!:D

2013-10-29 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0