Del 4

Jag gick mot en busshållplats och skulle åka hem. Precis då kom de där tre killarna. "Vill du hänga med hem nu då?" Sa en av dom. "Nej, verkligen inte." Sa jag. Dom försvann lika fort som dom kommit. Bussen kom och jag gick på. Vi åkte förbi yohios turné buss och han vinkade och log. Jag vinkade tillbaka och log inte lika mycket som honom. Jag tyckte det var konstigt att jag hade drömt om det där i Japan, men inte mindes det. Jag gick av vid mig och tog fram min dator. Jag satte på en film och åt lite chips. Mamma skulle tydligen till Norge och skulle komma tillbaka dagen efter. Precis när jag skulle gå och lägga mig så ringde någon. "Hallå?" Sa jag. Det var tyst i andra änden tills den sa "hej, vill du följa med till Sundsvall?" Sa han och då förstod jag att det var Yohio. "Ah det är du, du kan ju säga vem du är först? Haha" sa jag. "Sorry!" Sa han. "Jag följer gärna med!" Sa jag. "Vi är utanför ditt hus om 10!" Sa han. Och jag skyndade mig att byta om, jag satt i pyjamas. Jag sprang ut till turné bussen. "Hej!" Sa yohio och kramade mig. "Hej! Vad kul att jag fick följa med!" Sa jag. "Självklart!" Sa han. "Minns du ingenting från den kvällen i Japan?" Frågade han. "Haha, nej..." Sa jag. "Jag var också på den puben, vi satt och pratade länge, minns du inte?" Sa han. "Trollkarlarna hypnotiserade ju mig, jag minns absolut ingenting!" Sa jag. "Du är iallafall lika snäll när du inte är hypnotiserad som när du är det!" Sa han. "Tack, eller vad ska man säga haha" sa jag. Yohio log mot mig. Vi skulle åka hela natten och vi var tvugna att gå och sova, yohio skulle signera i Sundsvall.


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad bra den är! Kul att du uppdaterar så ofta också :D fortsätt!!! :)

2013-06-10 @ 13:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0